Underbar onsdag =)

Började med att jag kunde sova länge imorse då dem frågade om jag ville vara ledig idag och imorgon vilket jag gärna tacka ja till då jag känner mig helt slut i hela kroppen! Eftersom att det inte blev av att åka till Joel så gled jag hem till Lizzan där även Ninninor och Jessipess befann sig då vi skulle beställa nyårsoutfits!

27018-BLUE28276-TEAL28276-RED30221-GREY

Första är Lizzans sedan har vi min och ninnis gud så lika vi kommer vara men gud så fina ;) hihi Sist men inte minst har vi Jessipess dunder snygg å gud så avis jag är då jag också vill ha en tajt slimmad men jag ser ju ut som en boll så går ju inte haha!!

Efter vårann beställning som tog dryga fyra timmarna så drog jag iväg till Farsta och mötte upp Sofia å märy! Där glodde vi runt lite och jag köpte en juklapp till brodern min =) Blev även garn samt mönster åt mormor så nu kan hon sluta gnälla (A) haha å jag får en söt liten jättefin brun kofta till min älskling som kommer snart!

Alla klänningar kommer från gojane.com och vi beställde totalt 5 klänningar, 2 par skor och ett linne. Och då gick frakten på 60 dollar.

Kommentarer
Postat av: Michaela

fett fina klänningar !

Postat av: Aptitude

of course du får, ska ju jobba en vecka så då får jag typ 3 tusen, du är först på listan att få pengar ;)

2008-11-26 @ 22:02:32
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Maria

den första var assnygg :D

2008-11-27 @ 14:47:10
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: isabelle

skitsnygga alla!

2008-11-30 @ 21:43:36
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback