Update: Tisdag

Har inte skrivit sedan måndag så nu blir det update maraton för min del! Tänkte börja med måndag, men hände inte så mycket mer än att jag jobbade så vi hoppar till tisdag direkt tycker jag =)

Först var jag duktig och fixade så att jag får rätt lön då det blev fel. Men trevlans för mig då jag knappt jobbat nu i november så får jag i af dryga tusenlappen extra på nästa lön för att allt ska bli rätt! Sedan fyllde vi i en massa papper som försäkringskassan ska ha så nu måste jag skicka in dem också.

Efter jobbet åkte jag till globen och mötte Eleonor och
Lisette ;D trevlans trevlans. Köpte inget mer än ett par mjukisar till mamsen som hon är total förälskad i nu =) Alltid kul att kunna göra någon sak glad i af ;) Och efter det skulle jag egentligen möta joel en vän men båda var typ helt döda så vi sköt upp det till idag som återigen blev uppskjutet till imorgon (A) haha!

 

Nk;s julpyntning, riktigt fint inte sant? Bara jag som tycker att något ser lite annorluna ut iår med belysningen? Nåja fint är det i af =)


Nåja fick bli till att möta Micks istället =) Dunder mys hade i af vi tillsammans med en varsin latte och på tok för mycket att prata om. Efter det var det hemgång för bådas del och jag intog sängen direkt för att få mig lite sömn vilket var helt underbart skönt!

  
Michamela på coffehouse by Goerge(eller hur det nu stavas ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback