Uppstigning, shopping och dundermys!

09.00 ringde klockan å snacka om att jag var trött efter att ha blivit väckt X antal gånger ända sedan klockan 6 =P men men upp ur sängen var det å in i badrummet för lite make up =)

Sedan blev det en tripp till Farsta och fix på OnOff då jossan fått vänta drygt tre månader på sin dator. Hon fick i af tillbaka den och kompensation skulle hon ringa chefen om på måndag så får hoppas att det löser sig dära =) Sedan gick vi och leta efter julklappisar och det var rea for today typ överallt så istället för att hamna på 2500 för dem julklapparna jag hade planerat att köpa hamna jag på vrakpriset 800 spänn! Så jag tog tillfället i akt å shoppade en mysdress till mig själv, också för ett  vrakpris - 200spänn! =) Dunder fin färg inte sant?



Efter farsta var det snabbt hem och lämna alltihopa för att sedan åka ut på landet! Ja jag hamna mitt i ingenstans (A) haha Med andra ord hässelby villastad för er som kanske vet var det ligger(?) Nåja var riktigt trevligt måste jag säga var nämligen hemma hos Joel och ja trevlig var det! Kollade på Cast away då han är ja 8 år sen med att se den ;) haha sedan glodde vi även på tv lite innan det var dags för mig att börja åka hemmåt!

Har varit å handlat godis på en affär här i krokarna å dem har fått in min absolut älsklingschoklad! GUD så jag blev glad å GUD så gott det var =D nu ska jag snart käka lite krubb å sedan är det dags för sängen. Jobb imorgon nämligen =) Men skönt iförsig började bli rastlöst att vara ledig så här mycket =P Å snart är jag ledig igen nämligen helg imorgon! Å då ska jag köra bil =D brumm brumm!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

inte mycket, träna och plugga, sj ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback