Vi välkomnar november

Ett kvarts avsnitt av las vegas hann jag se innan jag föll ner i sömnen och nu sitter jag å kollar på Starsky and hutch på 4an. . lite halvrolig? haha nej men älskar ju sånna filmer typ mes action vs komedi <3 =D

Bara 97 dagar kvar nu =) går även in i v.27 idag så alltså bara 13 veckor kvar och 12 veckor av jobb kvar SKÖNT =D '

Börjar dock bli sjuk eller har varit hängig idag hoppas bara det inte bryter ut och blir något knasigt för jag orkar verkligen inte vara sjuk vill ha kvar min vardag så länge det går tack =)

Å har fastnat för scrapbook men vet inte om jag ska börja kommer ju aldrig kunna sluta då. Men tänk vad fina album man kna göra? Nåja tål att tänkas på ett tag till =) Någon som sysslar med det och kan ge förslag på hur man slutar sen för tror de har en tendens att bli beroende framkallande ;D

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ja den är jävligt nice!;) Jasså, jo jag har också ganska ny mobil och känner inte för att köpa en ny riktigt nu heller och när det är dags för en ny så har det nog kommit någon annan man hellre vill ha;) haha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback