Yesterday.



Haha introducerar med denna vackra bild ;D ahha satt och testa inställningarna, är ju inte teknisk för fem öre men här blev ett vackert resultat!

Dock fanns det inte så mycket att fota, var som sagt bio! Men röda mattan var det första man steg in på!

Rekomenderar dock inte filmen eller jo till viss del men inte på bio de var mer typ, vad ska jag göra ikväll de är dö väder å så hyr man den ;) hihi för den var ju ändå gullig!


Och såhär såg jag ut igår =) eller i af efter att jag kommit hem! Hade med mig kameran som sagt men nada laddning! duktigt va? =))

Och tillsist förlåt för jag inte la in allt igår men blev så sent me lizz så jag orkade verkligen inte ta mig till datorn å sätta på den osv! Sedan idag har jag jobbat och städat restrerande av tiden. Och självklart glott på Las vegas (A)

Nu till en efterlängtad dusch! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback