Älskade helg!

Igår var väldans trevlans =) Kom hem och gjorde absolut fram tills dess att mickan ringde runt halv 8 snåret. Då blev det grillen så jag åt en tunnbrödsrulle MUMS! Gick sedan hem till Mickan, påvägen möter vi Eleonor =D så väl hemma hos Mickan spelar vi monopol haha jag skulle LÄTT vunnit om vi fortsatt ;) men nej vi gick över till "med andra ord" Ja du .. nog att jag inte är allmänbildad men Angelica (mickans syster) och mickan var nog inte sådär värst bra med geografi frågorna ;) haha !!

Sen så kom Elena, en dunder trevlig tjej! Hon hade körkort och bil  - ja jag blev dunder avis! Hur som så körde vi in Angelica + vän till stan då de skulle på krogen. Vi andra körde vidare och plocka upp Mickans pojkvän för att sedan rulla hemmåt.

Trevligt sällskap och mycket skratt! Jag älskar helger =D

Nu ska jag snart till rotebro - långt åt helvette! Ännu mer ångest för att körkortet än är kirrat? JA =( usch å busch!

Vad ska ni göra denna helg?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback