Dålig update!

Ja visst har det varit det! Men som sagt jobbar å sliter hela fem dagar i veckan så har inte världens lust att glo på datorn hela kvällarna också. Samt att jag inte har några nya bilder att komma med heller vilket gör allting dötrist!

Igår var det som sagt film! Det bjöds även på cola å fotmassage "tackar, tackar;)" Sedan fick jag även skjuts hem! Å skjuts dit nämen vilken lyx jag hade egentligen?

Nåja imorgon blir det stan med sofia efter jobbet =) å jag som är så himla shoppingsugen? Nej ska hålla händerna borta å vara duktig! Är trotts allt pank å jag hatar verkligen att låna pengar av mamma så borde gå bra ;) hihi

Snart öppnar nya forum också! Någon som har tickets till invigningen den 23 å vill bjuda med lilla mig? (A) fick höra att vår chef har två men ska inte gå :O knaspelle dära! Å nu känner jag ju inte honom heller, har inte ens träffat så vill inte tjata känns lite väl knasigt!

Nåja måste nog laga lite krubb nu =)) eller mamma lagar men kan väl vara lite sällskap i af;) vet själv hur trist det är att stå där ute själv i köket!

PUSS å NATTI NATTI =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback