God morgon :)

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag kliver utanför dörren =) Mamma väckte mig halv.. trodde hon? Njäe inte direkt klockan var kvart i och hon räknade med att jag skulle vara klar hel..

Ska nämligen iväg och kolla på de nybyggda radhusen här nedanför för att sedan köra (inte jag dock då jag fortfarande inte fixat körtillståndet) till skärholmens (läs nya i mitt fall) shoppingplace! Aldrig varit där sedan jag var en liten fjant så ska bli trevligt =D Blir även kanske en tripp till ikea om jag lyckas överala mamma ;D (A) hihi

- Sen tycker jag att alla ska ringa sina vänner och berätta hur mycket ni tycker om dem! Vad som helst kan hända, närsomhelst. 

Jag sörjer med er, glöm aldrig att jag älskar er och finns här när ni väl orkar. 

Låt oss alla nu tända ett ljus för att vi beklagar och ror om framtiden som vi fortfarande har kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback