Hur snyggt som helst!

Vaknat tidigt när man inte jobbar - för mycket fritid!
eller..?

Är det inte helt perfekt? Dö cool idé! Måste beställa min symaskin nu så jag kan börja sy sånna här coola idéer =) Mamma har ju gammelrosa i badrummet så denna kan jag ju inte köpa men rullgardinen som är på framsidan av tvättisen kan man köpa för typ 40 spänn på ikea sen är det bara att byta ut tyget!

Å sen måste jag sy lite saker till min älskling som ska komma om 4 månader. Massa saker till sängen, kläder och ja massor! Sy är mys och en syssla jag skulle kunna syssla med i evigheter. Att skapa själv är något helt oemotståndligt. Och nu när jag kommer vara mammaledig kommer jag även att ha tiden. Helt underbart.
 

UPDATE: Läste nyligen blondinbellas blogg som en älskvärd vana på morgonkvisten. Hon tillsammans med VeckoRevyn har skapat en namninsamling kring allt med våldtäker. De vill skapa förändring, jag vill skapa förändring, vill inte ni? Ett steg framåt är i af
denna lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback