Jobb, ufon och fika!

Efter jobbet mötte jag upp sofia som planerat blev en tripp in på massa mys affärer som ledde till en fika på muggen! Hur mysigt som helst och att personalen var riktigt trevlig är alltid ett plus =))

Påväg till skrapan vräker sofia ur sig att en massa utomjordingar och ufon skulle ha visat sig idag? Jag har då inte sätt några .. men men 2012 ska ju även jorden gå under bara jag som itne tror på detta men ändå är nervös?

Jag var faktiskt duktig idag! ingen shopping alls fan börjar ju ta tag i ekonomin hära å inte låna av mamma känner mig grym idag. Applåder till mig ohyes.

Dock shoppa sofia lite på monki, bikbok å monki kan bjuda åp lite bilder sedan när hon väl lagt in de ;) busigt va? Grymt snygga sammetleggnings - JA sammet! något jag avskyr men thank god for those =)

Nej mat sedan hämta mormor å paket på posten - körkortsteoribok å bonniers nånting cd övningssak =D så plugg imorgon för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback