Jobbar

Sitter på jobbet och håller på att bli galen av ilska! först möts jag av en brytande människa i telefonen som är arg för att vi debiterat honom för påminnelseavgift samt upplåsning av telefonen för sen betalning detta är en total kostnad på 210:- Går självfallet in och kollar och ser nämen där den 14 har han fått en påminnelse men han fortsatte att ignonera fakturan även den 15 fick han sms påminnelse men nej ingen betalning utan 11 dagar senare den 26 får vi in pengar.. jomen tjena skyll dig själv för att du betala 26 dagar försent! Men nej han skriker på mig så jag lägger på.

Efter det så ringer en kille in och säger, jag har fått faktura jag förstår inte vad jag ska betala och vet ni vad även han bryter så mycket att jag inte förstår. Loggar in på hans konto och ser - inga fakturor. Frågar vad det står då säger k, det står löneskuld .. alltså jag jobba på tre förut så fattar inte. Jag då som tror att han skämtar för vem fan ringer till kundservice när de gäller lönefel? Nej men istället för att skratta säger jag åt honom att ringa sin arbetsgivare.

Men slut är det inte där utan har fått en massa människor denna kväll som vägrar lära sig vårt språk och jag undrar hur de går för dem att leva i Sverige? Okej om man kan engelska så kommer man en bit i af men kan dem de? nej utan de antar attj ag ska kunna deras jävla språk. Nej jag bor i mitt hemland å de är inte min skyldighet att lära mig erat språk utan tvärtom! BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback