Julmyst

Igår drack jag julmust för första gången denna höst =D MUMS älskar det!

Tror min bebbe använder de ltie som spenat haha för den var jätte stark idag trodde min mage skulle gå sönder =P men skönt ändå att veta att den kan vara liite vaken på dagarna också (A)

Jag vill bli kär. Sådär jätte kär igen å verkligen älska någon. Men har samtidigt ingen ork att dejta runt massor. Visst låter jag lat? Nej men orkar verkligen inte men känns som att jag bör ta tag i det. Fast å andra sidan har jag ju fått tid nu till att verkligen komma över honom. Känns som att jag bara gick från förhållande till dejtning vidare till nästa dejt och sedan slängde mig in i ett förhållande som bara blev kaos av alltihopa. Behöver nog tid för mig själv ett tag kasnke? ..

Å om en månad börjar julklappsshopping, julpyntning, julbakning och massa mer ska bli riktigt mys. Älskar verkligen julen!

Jobb 7 - 16 alltså uppgång 5 imorgon bitti. Lisa Marklund ligger brevid sängen och julmyst i kylen. Love love love!


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jasså du hade också en blogg;) Nja det var väl inte riktigt dig jag menade då;)

Ja man ska inte ha för bråttom med att hitta en ny alla gånger, man ska ta den tid på sig som man behöver så allt blir bra. Har man för bråttom så är risken väldigt stor att det går snett, men ibland kan det bli jätte bra även fast det går jätte fort:) Hoppas att allt är bra med dig iaf:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback