Metrochock och djurplågeri?

Hamsterbil! Ja precis som det låter och ser ut. Du sätter din hamster i en bil och hjulet får bilen att gå frammåt. Du kan även bygga bilbanor, delar finns att köpa till så att dina hamstrar kan tävla.

Alltså vad är detta! Ska hamstrarna sättas i hjulet i bilen för att sedan tävla mot varandra, det är väl i sånnafall vi människor som använder våra hamstrar i en tävling! Nej usch hamnar i skräptunnan för min del!

Nåja så började i af min dag att jag såg denna annons i Metro klockan 8 på morgonen! Sedan var det jobba till sju så är lagom sliten vid denna tid =) ont i typ heeela kroppen men kul har vi i af! Å imorgon jobbar jag med Maria =) jätte mys ska det bli =D å så slutar jag fem helt underbart ska inte jobba över en sekund.

Men nu ska jag glo tv å mysa i soffan med té i detta höstmörker!
PUSS

Ps: det blev i af regn idag så jag missa inget mys-höstväder att promenera i =D hihi! Ds

Kommentarer
Postat av: Maria

fan va orättvist. har jag sagt att jag hatar din skola på senaste ?? !

Postat av: Maria

hej sötnos

Rösta på mig till veckans blogg :D <3





http://emeliesplace.blogg.se/2008/october/veckans-blogg-ny.html

2008-10-10 @ 13:45:22
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: jullan

mm man gör ej så mot hamstrar det är djurplågeri för *** man gör ej så mot djur själv har jag gerbiler man ska ej ha hjul ått dom elr ngt sånt alls oh jag har haft hamster jag har vet i mitt huvud

2009-08-21 @ 22:37:25
URL: http://lilljullansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback