Nervöst och skumt!

Ja så kan vi väl beskriva dagen? Började med rättegång där även mitt ex Emil fanns. Ja jag var nervös vilket är jätte konstigt men jag har ingen förklaring på varför! Jag var även nervös inför rättegången då jag hatar att prata inför en massa människor men det gick helt okej. Även fast jag ville kräkas av nervositet.

Tror min lilla bebbe kanske kände av hur mkt jag skakade då så fort jag blev lugn fick den sitt lilla liv i magen å började röra sig haha såå uuber gullig!

Efter rättegången bjöd Eleonors pappa på lunch. Blev ett indiskt ställe as gott så idag tackar vi Håkan för lunchen ;) !!

Å jag fick pengar idag eller bara knappt 300 men i af pengar jag är ju dö pank! =D

Å nu ska jag söka till komvux ja duktig melle! Vill förändra mitt liv och faktiskt försöka bli något. Även om mina framtidsplaner luter åt egen restaurang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback