Nyttig och nödvändig dag

- apoteket, willys, städa, tvätta.. ja har jag gjort något?

I mina drömmar kanske (A) har nämligen sovit sovit å sovit har varit så himlans skönt och har inte känt mig såhär utvilad på länge =) Kollade även nyss på ett avsnitt av mordkommisionen och det var helt ok! Lite jobbigt bara att stå ut med danskan haha men de funka =) Kul att se tjejer i ledningen!!

Satte nyss på potatis också tänkte göra lite krubb =) övertalade mamma om att tvätta kan man göra någon annan dag också ;D haha så den biten behöver jagi nte heller hjälpa till med! (tror att hon är segare än vad jag är denna söndag)

Men nu tänker jag däremot kolla vad som går på tv;n och göra mig ltie kolsyrat vatten.. har nämligen tänkt sluta dricka läsk! Alltså julmust räknas inte som läsk för mig ;)

Å ni som går i plugget har väl lov nu? SKÖNT å gud så avis jag är! Vad ska ni hitta på denna vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback