Så var jag inne på tredje jobbet detta år!

Välkommen hem mig själv. Möts utav ett mörkt hem utan människor, lagom kul? elen gick ju i vardagsrummet för någon månad sedan och ingen har varit hemma för att träffa el snubben så vi är alltså fortfarande utan ljus i det viktigaste och mest centrala rummet i lägenheten lagom jobbigt!

Försov mig imorse och vaknade inte förän klockan 1 så efter jag slängt mig upp ur sängen tagit bort gårdagens smink och piffat upp mig med nytt begav jag mig till Nacka! Prata ltie skit med "gammal" personal samt gick därifrån men nästintill ett ny-gammalt jobb! Så blir alltså donken för mig i fyra månader för att sedan kliva på mammaledighet :)) ska bli dunderkul att jobba tillsammans med Maria, Aram och söta Yusuf igen =D För att inte tala om att få ta ut min ilska på dålig personal? (A) dock har de ny chef och har hört att han anser att man kan säga saker lungt och sansat. I den miljön? jomen får väl lära mig .. ör.. haha!

Hur som så har jag inte tid att sitta här mera även fast jag säkert skulle kunna skriva flera sidor om allt möjligt men jag måste ta mig till konsum och köpa sån där doft! Luktar unk i badrummet .. hittar inte vare är så blir till att dölja istället (A) haha Sedan tänkte jag duscha innan folket kommer också =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback