Segt trist och ointressant

Planeringar och jag blir aldrig som det ska. Vakna inte förän halv 1 å såg att Aless var sjuk så träningen inställd likaså min hjärna. Var så himla trött - kanske beror på att min lilla sak här i magen håller mig vaken halva nätterna? Nåja ska inet gnälla på den hälften är nog mitt fel (A) haha!

Hur som så tänkte jag ändå att de var skönt att slippa träna för jag skulle verkligen behöva tvätta. Men först mat å efter maten somna jag som en stock. Vakna inte förän klockan halv 5 igen å nu har jag bara varit allmänt lat. Kanske ska ta mig ner till tvättis och tvätta lite ändå? Mamma skulle i af bli glad då .. (A) Men de får nog vänta til imorgon ;) har inga planer förän 5 tiden så blir dunder bra =D

Men som sagt mörkt ute med segt väder snälla kan någon vända allt till sommar? Man blir ju snart deprimerad här i ensamheten. Vill ha choklad och cola. Men jag vägrar att ta mig utanför dörren.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ne du e inte så bra på planeringar. Förresten så gillar ja dina skor och namnet Caspian d borde du köra på om d blir en liten pojke.. När ska vi ses?

pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback