Sliten trött och BLÄ för sl!

Nu är jag arg. Eller jätte arg i af på SL dumma åsnor som inte kan få deras personal att fatta dess egna tider. Står det 26 så menas det 26 inte 30! Blir så galen - tog en timma från nacka å hem EN TIMME skam!

Får väl mitt körkortstillstånd i af om drygt två veckor hoppas jag! Vill verkligen ut på vägarna nu ;) hihi akta er =D

Mer än att försova mig för tredje gången denna vecka, jobbat och lagat mat så har jag inte gjort någonting. Ber även om ursäkt för de .. smaklösa inläggen? Men orkar itne ens sitta här när jag kommer hem har så himla ont i mina axlar så det finns inte. Måste värma vetekudden igen och sedan be mamma knåda lite så jag kan sova inatt.

Men nu ska jag faktiskt hämta mormor också =D alltid på språng .. sen hem å vila! Tänkte läsa lite också om jag hinner å orkar

Å snälla ge förslag på julklappar! Alltså vad jag kan önska mig? har ingen aning och mamma tjatar! - inga barnsaker bara =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Michaela

miss u babe, puss på magen

2008-10-22 @ 21:10:58
Postat av: Michamela

miss u babe, puss på magen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback