Tjenixen =)

Så kom minusgraderna imorse, - 1 grad vare när jag kom till jobbet alltså troligtvist kallare när jag åkte .. De tror även att det ska börja snöa till helgen? Nåja tur att mamma är så snäll att hon lovat att hämta mig ifall de blir snökaos på fredag (A)

När jag kom hem idag, min resa hem gick förvånadsvärt bra. Tog dock i af ändå en timma drygt men gjorde inte så mycket jag slapp i af tunnelbanan då jag tog bussen från gullmars istället =) hur som! När jag kom hem så diskade jag i en hel halvtimma. Jag vet jag är seg men jag har typ ett sätt jag gör på ett ganska udda men de är bra. =D haha!

Sedan har jag kollat på älskade lasvegas <3 å fick hem min box idag =D Fast nu ska jag faktiskt sätta mig å glo på mordkommisionen då jag somnade ifrån det igår och iförrgår! Tänkte även plugga lite teori till körkortet =D hihi

Nu roppar mamma hon har kul post tydligen! De är mormors, vi eftersänder nämligen då hon tappar bort å gömmer sina räkningar..  (A) haha kataloger, tidningar osv LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Caroline

å fan! får man fråga vart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback