God morgon!(?)

Tror att de är något sy-fel på sittdelen eller så är jag bara totalt sämst på att sätta ihop den? Mamma lova att skjutsa mig till sundbyberg för att be dem sätta ihop den i af =) Vill ju veta att den är hel även om den inte ska användas förän om ett år typ =)

Försov mig imorse enligt mitt egna konstiga psyke, vill ju vända tillbaka dygnet men verkar inte gå? Hmm undra om jag börjar jobba nu på måndag? Då blir i af plånboken glad för att klappisar som ska inhandlas i november!

Här kommer lite höjdpunkter elelr bara mysiga foton från 2008 =)


Jag tog studenten


Och min bror tog studenten

Även min granne/barndomskompis/coola vän etc tog studenten!

Jag åkte dagskryssning men pantertanterna å sofia å maria

Vi såg Sex and the city filmen


Jag fyllde 19

Och gjorde som vanligt min "kända" tårta ;)


Jag och Madde hade en dö cool kväll och brände aldelles för mycket pengar ;D

Haha bjuder på denna! Spain - first night

Vi hade ätit, gått, ätit efterrätt och skulle vidare - super duper kväll


Maria blev lite på lyset ;)


Vi träffa världens sötaste och gulligaste samt simon =D


De hände en olycka så vi gick upp tidig och hitta efter en låååång promenad ny kamera till Sofia!


Och så nu har vi höst, denna från september men vi är ju redan inne på oktober. Tiden går himla fort!

Kommentarer
Postat av: jz

jag saknar dig också! vi får ta en fika nån dag. imorgon, eller under veckan? säg till när du har tid och orkar! :)

Postat av: Maria

personligen diggar jag dom 6 sista fotona :D då jag var med :D <3

2008-10-04 @ 18:30:32
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback