bara tre dagar till helg

De här med Facebook! JA dunderkul att "taga" folk på foton allra helst pinsamma! Dock har min käre vän sofia som varit sjuk hela dagen uppdaterat hela sitt album på facebook och jag har nog mottagit runt 14 -15 mail där de står samma sak om och om igen. Och jag som samtidigt sitter ivrigt och väntar på svar från ett "the wall" inlägg från en annan bekant.

Nåja vad gör man mer än att ler? Man vet ju iaf att hur som så sitter någon och tänker liite på än iaf!

Idag har jag varit duktig! Tog iväg mig till jobbet efter 2 timmars sömn för att sedan möta upp Jossan å Sofia Rudin på en fika i farsta. Väl därifrån blev det skjuts hem för Sofia har varit duktig och kirrat körkortet! =D En trip till mig för att visa vagnen som står prydligt kvar i vardagsrummet då jag inte har någon ork att släpa mig upp på vinden.

När vi väl skiljdes åt sa jossan "somna inte, 10 i 6 utanför konsum nu!" jaja jag lovar men vem somnar inte om lilla jag? Inte mitt fel att min säng är himmelskt skön. I love it! Men blev bara 10 minuter sen och söta lilla Jossan höll mig ändå sällskap under denna timme på nagelsalongen och vips mina naglar är mycket kortare men även mycket finare.

Kommentarer
Postat av: fia

hahahhahahahhahah sorry

Postat av: Jossan

Haha somna inte nu bara, va gör du somnar.. Men d hade ja redan väntat mig att du skulle göra. Nöjd me naglarna? =) Tack för igår du me, vi ses ju i helgen ju o gör lite mys. Fortfarnde inne på din svullar dag lr haru kommit på någe annat?

2008-10-01 @ 23:25:55
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback