Galen eller bara sjuk?!

Nej jag börjar bli otålig nu! Jag hatar singellivet - faktiskt! De är absurt nu när jag inte gör något mer än sitter hemma å är sjuk. De är ju då man typ måste ha någon som ligger å bara är alldeles mysig, inte rätt? Funderar på att fly stockholm någon vecka och hitta en snubbe någon annanstans kanske? ... Njäe flörtandet får nog vänta till typ april nästa år. Typ då jag kommer känna mig lagom iform att börja dejta för de första!

Idag har jag varit duktigt! Svarat på FB till alla vänner som skrivit en rad eller två samt varit hos läkaren - fick t o m ta blodprov (stick i fingret) Det var faktiskt hemskt typ .. jag tycker itne om nålar men fick i af reda på att jag var frisk. FRISK? jag som inte kan röra mig. Nåja så var jag hos min läkare, som itne blir fullständigt livrädd för mina stora halsmandlar. Fick även sjukintyg till fredag. Superskönt. Så på måndag blir de jobb igen - måndag = långt kvar, vilket leder till mycket sova! jag älskar att sova och ska nog sova lite mer nu fast först middag =) mamma är hemma wihoo =D då gör hon mat. MUMS

Kommentarer
Postat av: kochana

Jobbigt att vara sjuk! Du får krya på dig,

Men är du singel? Vart är pappan till barnet?

Postat av: L....

Kan inte du ta bild på hur din mage växer under tiden du e gravid :)

2008-09-18 @ 16:26:41
Postat av: kochana

jaha ok an va jobbigt att han gör så, men ni var tillsammans innan eller?

2008-09-19 @ 06:11:49
URL: http://kochana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback