Lejon!

Jag är ju lejon i stjärntecken vilket jag tycker är jävligt cool! Vi lejon är dessutom DÖ coola ;D hihi ! hur som har börjar tänka massor på namn nu och tror de var stjärnskottet sofia som kom med förslaget "Leo". Ja jag ville ju ha något som har med min morfar att göra då han var en total cool människa och han var ju lika som mig - lejon! Så varför inte låta min bebbe heta Leo Stefan Ekebrink? tål att tänkas på! Andra förstanamn på killar som jag har i tanke är lukas, kevin och oliver! För tjejen finns det bara ett haha, de är i af Nikki som tilltalsnamn och Lilja sedan i andra namn men tänker skriva de Lilja Nikki Ekebrink, fint va? Där kommer ju lilja in - min morfar älskade liljekonvaljer! Så de var en lätt match =D hihi (dock har jag tänkt på Thea också men de håller vi hemligt)

Så vad händer idag? Jag skulle jobba men gick och la mig med världens huvudvärk och den var självklart kvar å vänta på mig imorse! Blev till att sjukanmäla sig igen för att sedan försöka somna om .. vilket tog 3 och en halv timma! Hur som så sov jag lite mer än en timma till och kände sedan att jag inte orka försöka somna igen utan tog mig i kragen för att gå upp och dricka cola - min nya drog nu när jagi nte får röka! Kvart i tre går i af min buss till Dalens sjukhus, ska på föräldrarutbildning! Väldigt intressant =D

En grym person med en dö cool blogg hahaha humor!
Hur som har ni JOSSANS blogg här Vi ska vara mammalediga tillsammans =D lagom mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback