Nyinköpt

Hej igen! Här kommer bilder på skor, nytt linne, supersköna sockor samt från när jag "vinterstäda" garderoben.



Är de inte bara för älskvärda?



Mitt nya oranga linne! Hade det på mig igår tillsammans med en hög svart kjol dunder snyggt! Piffar upp de trista lixom =)



Och min nya mössa, visst är den fin? =) Jag tyckte om den lila färgen helt sjuk jag som inte gillar lila! Men denna är min å bara min (A)


Haha de tre sista är ju på mina älskade sockor jag inhandla idag samt den där natten då jag inte kunde sova! Drog ur alla kläder ur garderoben, ser ni hur liten den är? Ett under att jag ens fick in allt igen.. vikt och prydligt t o m! Nåja svårt att hitta saker - JA! men kläderna blir i af inte skrynkliga! Ska även försöka komma med "riktig" bild på vagnen imorgon =))

Skor från nelly.se
Linne från Vila butiken i gallerian (stockholm)
Mössa från Topshop!

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Alltså mössan, LOVE IT!!! Fanns det olika färger? Eller bara enfärgade och lila? VILLOCKSÅHA!

hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback