Önskelista

Så är det cirkus 4 månader kvar tills jag ska ha sån där babyshower! Ska ha den 25 januari så alla hunnit få lön ;) lite snäll får man ju vara sådär efter jul å nyår! Hur som så önskar jag mig en Kids Drake - dö cool! finns på www.lekmer.se å är en liten mjuk drake som bebisen kan sitta i, plus att den är full med stora bollar! Så jävla söt sak =) Andra saker jag vill ha är avtryckslera - eller vad man kallar det? I af lera där jag kan gör avtryck av händer/ fötter! Även färg önskas för att göra egna tryck på kläder =D Sedan önskar jag mig Babybjörn bärsele i militärgrönt!

å de var allt som jag kommit på hittils =D hihi skriv gärna förslag på önskemål ajg kan önska!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tackar! Jadu, hur menar du? Tavlor och dylikt eller modelfoto? :)

Postat av: Sofia

Heheh jo jag såg, vafan blir jag utsatt för? Ser jag ut som en jävla robot eller? Va? va?

2008-09-12 @ 04:27:20
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Sofia

Jag ska soooooova har knappt sovit nåt på tre dygn, jobbar imorgon :( Karin sover här :)

2008-09-12 @ 14:11:41
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback