Spain update!

Så var vi inne på dag 4! Denna dag blev Maria sjuk så vi sov, sov .. sov å sov!



Sofia med sin gamla kamera! R.I.P .. lovar att den är död då den med 99.9% chans hamnade i en nerdrogad tjejs händer!


Maria lite nyvaken ;) got u on picture bitch!


Dag 5, 24/7-08

Jag och Sofia påväg till stan!


Palm.. vare nu hette haha! I af påväg till stan fortfarande ;)


I stan på Aleshop! love it =D


Så vare utgång!


Och vi hamna på älskade stardust!


Och vi hamna någonstans? haha minns ej! Antar att vi var på Lennons.. älskade lennons! Efter det så drog vi till Hippohome där Sofias kamera kom bort! En älskvärd kväll som slutade i katastrof! Fast några pussar fick jag (A) hihi!!


Dag 6, 25/7-08

Maria innan utgång!


Jag innan utgång!


Haha han var nykter? @ bahamas! helt ok musik men usch vilka människor! dock inte våra älskade engelskmän ååå stuart! SÅ SÖT! =D, notera inte han på bilden. Han var inte min stil och jättefull!


@ Lennons <3


Så var vi hemma igen =D notera att de inte var mörkt .. utan runt 8 på morgonen haha men jag höll för blixten på något knasigt sätt men fin bild inte sant?

Hur som idag har jag varit i Farsta med Sofia vilket ledde till ett besök på banken! Efter det var de hemgång och sängen, feber igen! Lagom kul? Nej fyfan! men nu mår jag bättre igen =) så blir jobbet imorgon hur som. Jobbar ändå bara 4 timmar så de bör jag orka. Funderar på att göra kakor? hm.. återstår att se! haha men lät gott (A) Sofia å Maria kommer eventuellt över på ett kortparti också ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det går sakta men säkert frammåt med att visa din resa i bilder. Hoppas du vann på kortspelet idag:P

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback