Ultraljud!

Kom hem från ultraljudet för ett tag sedan var riktigt mys att se min bebis igen =) den hade två armar, två ben, 10 fingrar å 10 tår samt öga öga näsa mun! trevlig de =) även ryggrad och hjärta samt magsäck fick jag se =P

Hur som, är det någon som vet reglerna där vid ensam vårdnad? Om barnet skrivs direkt på mig då jag och pappan inte är gifta? Och vad man måste ha i domstolen för att han inte ska kunna få dommen på sin sida om han skulle ansöka om delad vårdnad? Tänkte ringa en advokat men är ju så lång telefontid överallt om ingen vet ett bra nummer kanske? (A)



UPDATE: Var så himla trött när jag skrev detta inlägg =P i af så har jag nytt beräknat förlossningsdatum: 7 Februari :) Så är snart i 18 fulla veckor, 17 + 4 för att vara korrekt! åå så jag längtar tills min sötnos kommer ut! Fast de är bra att man har 9 månader på sig att förbereda annars skulle jag nog ha kramat å pussat sönder min bebbe vid detta lager haha! Nej då men gud så söt han/ hon är =D


Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

okej, barnet kommer skrivas på dig direkt tror jag, sen måste man ju fastställa faderskapet typ. och då skriver man om man vill ha delad vårdnad eller ensam. (tror det är så iaf,så gjorde vi)

starkt att vara ensamstående!

Postat av: eleonor

naaaw, där är ju lilla krulletotten :D saknar dig babe <3

2008-09-03 @ 15:26:24
Postat av: Maria

2010 ? vill du att jag ska vänta tills 2010 för att åka till grekland ? :O vem ska köpa hus ?

2008-09-03 @ 17:18:19
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Maria

två år? två år ? jag drar nästa år, jag måste dit. så det blir värsta europa trippen nästa sommar :D

2008-09-03 @ 19:07:21
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är nominerad :D kolla min blogg

http://aptitude.blogg.se

2008-09-03 @ 19:08:05
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå vad måste man ha för att han inte ska få delad vårdnad? låter som du tänker hitta på nåt för att han inte ska få de! Man är två när det bli ett barn.



2008-09-05 @ 08:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback