USCH för räkningar!

Usch och fy för ellos! Jätte sega på att leverera och fakturan blir inte ens rätt! Man får heller inte det man beställt..

lagom glad? Nej! Satt å kolla på min faktura och var ser jag jo;
Postorderköp 2008-09 -08 samt 10
Inbetalning bg 2008-09-11 - alltså jag har betalat in! Men sen kommer
Påminnelseavgift 2008-09-16 kan någon förklara för mig hur man kan sätta en påminnelse EFTER jag betalat en faktura? Dem är ju riktigt knasiga dem där och alltid när man ringer hamnar jag hos någon finsk som försöker snacka svenska! BLÄ !!

Nu har jag i af betalat in skiten men måste väl ringa dit ändå! blir ju så arg =P nu är de visserligen bara 50 spänn men rätt ska vara rätt!

Mer idag så fika jag med min käre vän michamela som hade världens sötaste topp på sig så vipps var jag tvungen att köpa mig en sådan också! Dem hade inte ens packat upp de i butiken så jag var nog i af en av de första som köpte den dära =))) Sen kom mina älskade skor =D=D=D bjuder på bild senast lördag! Börjar tidigt imorgon (ska upp 6 ..) sedan har jag hela dagen och kvällen uppbokad!

Vad har ni för planer i helgen då?
PUSS

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

Sorry men min helg är fullbokad och speciellt lördag... Ska jobba kväll då på ett bröllopp, önska mig lycka till. Haha. Men jag vill också spela kort!! Typ ledig tidigast tisdag, måndag om träningen är inställd...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback