22 Augusti - benidorm, lovely <3


Dagen började med en tur till en supermarket



Där köptes fyra flaskor sprit å min bror som resepresent. Meningen var att han även skulle få ett shackspel där man shottade när man tog ut en spelare men hade ingen plats för de, hela spelet var nämligen i glas ingen lust att checka in.



De sålde djur i burar som hade fönster, även hundar! Så hemskt ville köpa med alla hem.. hitta tre helt underbara hundar (okej de ända som såldes då men.. ahha) hur som man fick med de chippade och försäkrade och ja allt som behövs för att ta dem till Sverige direkt! Men allergin tillåter de inte så :(



Haha när vi var påväg mot middan! Han var dö cool och de charmiga var att han skratta åt sig själv! men hey jag var duktig och inte tog med honom hem i af ;)



Sofia å Maria fixade för kvällen!



Påväg mot efterrätten! Snacka om att vi såg en dö snygg snubbe i ljusblå t-shirt som stod med en tjej men ändå flörta känner du igen din ring nr ... haha nej då! men gud vilken goooding ;)



Byte av skor och liten paus efter typ 30 min gående!



Påväg ut från efterrättsplacet. För mig blev det en massa jordgubbar med grädde gud så mums de var! men 59 spänn? njäe.. nästa år blire nog massa glass =D



Nykter gumman! ;D



Å sen var de lennons! Första kvällen. Börja med att jag gick in fick syn på denna goding! Vi slog oss ned i baren och vips 30 min senare så hade jag charmat upp honom tillräckligt ;) måste även tillägga att jag inte sa att ord utan bara kolla lite mkt kanske (A) utbyte av nummer? jajamensan!

Update: de är snubben till höger, namn Andrej. Till vänster har vi otroligt söta Simon som gör en halvrolig min :P haha!



haha nästa år babe så är vi två i samma stadium ;D roligt bara hur jag kan få aura på bild? min andra bild jag lyckas med ;) första var för flera år sedan på en vän som låg heelt stilla i en säng var as läskigt när jag sedan såg bilden på datorn, såg som att hans själ typ reste sig! mystiskt..



Jag vet inte? nej men gick till ett annat place där jag mötte dessa snubbar! Hur jobbiga som helst jag var ju typ jätte trött och ville hem men såg nu att de var ju väldigt söta? speciellt han till vänster .. kanske skulle gett de en chans å pratat lite ändå? ..


Så de var bilder från dag 3! Världens bästa dag om ni frågar mig =D eller morgonen den 27 var nog bäst bara sorlig då jag inte ville hem men heeelt underbar! 

Nu ska jag sova =D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback