Dumma frågor

Idag mådde jag bra, jag mådde super! Jag hade superfina vänner omkring mig som fick mig att le sådär på riktigt! Men kvällen sög. Att jag alltid ska fråga massa dumma konstiga frågor, blir så trött på mig själv ibland! Men men nu vet jag svar som jag egentligen inte vill veta!

Funderar på att åka till Lukas farmor i helgen faktiskt. Tycker om att vara där. Det har jag alltid gjort =) Man är alltid lika välkommen å Elham är alltid lika söt! Men ska stämma av med dem först =) Speciellt sen jag fick reda på lite saker nu också. Vill inte åka dit ifall vissa personer är dära.. åå vad jag önskar att jag hade en anonym blogg där man kan skriva allting man tänker på. Men nu är det så många som läser som jag inte vill ska veta vissa saker. Så därför skriver jag som i koder ibland =)

Dock svarar jag oftast på alla frågor, så om ni undrar något så får ni självklart fråga =)

Nu sk a jag försöka sova! Eller snart åtminstonde. Det är ju uppgång här hemma runt 8 snåret. Fast imorse lät Lukas oss sova länge =D Var dunderskönt! Sen att han vaknar typ en gång i timmen är väl en annan rolig sak =P

Kramar!






Kommentarer
Postat av: ruby och milo

nyfikna ruby undrar vad det är du skriver om i koder:)?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback