Glad påsk! (bättre sen än aldrig)

Hej allihopa =) hur har ni det? Gud vilket underbart väder vi (stockholm) drabbats utav ;) inte sant? Jag skulle kunna spendera hela dagarna ute men jag är nog liite väl lat för de kanske! Om det hade varit så att Lukas legat/ suttit snällt i vagnen och tyckt att det var super mys hade de ju gått men nu ska man ju bära omkring på den lille överallt å dra vagn samtidigt =P Men de är mysigt de också ;D bara älskar när man känner hur huvudet på honom börjar tungas ned å ögonen sluts å så hör man lilla snarket sätta igång haha världssöt!


Snart får Therese komma hem med sin lille också =) den föddes i v.24 helt amasing att allting gick så bra som det gjort! Jätte glad för hennes skull! Förstå hur mycket större Lukas kommer att se ut? hehe ska bli så mysigt så.


I helgen har vi nog inte gjort något vettigt alls! Men de är så det ska vara att vara spädbarnsförälder man får tralla omrking i mjukisar hela dagarna - har i af min barnmorska sagt (A) Fast jag har ju liite svårt att göra det ändå. Vill ha miljoner bollar i luften hela tiden, måste verkligen lära mig att chilla ned!


Bjussar på en bild utav mig också! Ni får skratta =) Men nu måste jag betala lite räkningar (mina består utav kläder, kläder, kläder och babysim). Lyxen med att bo hemma!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så stor han börjar bli :) Super härliga bilder, man kan inte gör annat än att le när man ser den översta bilden! Och så lik han är dig! Hihi!



Astrid är ganska precis 8:a månader nu, tiden går så otroligt fort, tycker det var i går som hon föddes;) hihi!



Ha en fin kväll. Kram Jenny

Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

vilken sötnos :)



Kika in på min barnkläds bloppis :)

2009-04-12 @ 20:09:30
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Daniel

Melvin har storlek 62 nu. Men storlekarna är så olika beroende på var man köper kläder. Men 62 brukar passa bra :) Vilken storlek har Lukas?

2009-04-12 @ 21:17:31
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: malin

Bättre sent än aldrig!

Jora med mig är det bra. Seg efter en lång dag på jobbet! Hoppas ni har det bra?

haha neej va söööt va får vara på bild två! =)

Nej vi behöver inte skratta, du är ju så söt!

Hade bääst!

2009-04-12 @ 22:13:33
URL: http://mgullstrand.blogg.sem
Postat av: Ruby och Milo

ja.. den kommer bli ännu snyggare när den blå NYA fina klädseln till vagnen kommer för då kommer den se helt ny ut :D:D:D känns bra med en robust och lite större vagn. kkänns so matt den andra kommer va förliten om 1 månad ändå. den är ju som en dockvagn haha!



Vi ses i veckan:D

kram

2009-04-12 @ 22:20:09
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback