Inlagda

Nu ligger jag i ett rum på sös med min lilla pojke brevid mig =) Åkte in till akuten idag igen så att de fick kolla honom då han blivit värre. Fick inhalera lite vid fyra tiden och efter det blev han liite bättre!

Nu däremot försöker jag få honom att sova lite. Han somna till men aa haha han vaknar ju hela tiden å har ju så himla svårt att sova själv men vi får se om jag lyckas! Han mår sådär det var på gränsen ifall vi skulle få åka hem eller inte men vi blev inlagda i af. Känns skönt för Lukas skull så att han får mediciner som han ska osv =) USCH för Rs viruset! Men men imorgon hoppas jag att vi får åka hem =)






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

nämen stacakrs liten. :(

skönt att ni fick bli inlagda så han får ordentlig vård:)

Hur mkt väger han nu då?

Milo hälsar att sin kompis ska krya på sig massor!!

Hur länge till sak Rsviruset hålla i sig? Va det inte till april eller april ut? Nä! ni får bli friska så vi kan bada snart:)

stora kramar

Postat av: Maria

haha man vet aldrig :)

2009-04-20 @ 20:11:12
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Åh hoppas allt är bra med lillkillen nu. Så hemskt när de är sjuka!!! :(



Jag håller med dej. jag hade gärna velat att Oliver kunde ha en relation med sin pappa, men tyvär så går ju inte det :( och jag är jätte lessen över det för Olivers skull och mår ofta dåligt psykiskt p g a det :/

Jag hoppas att jag en dag träffar en jättebra kille som kan ta en slags papparoll.

2009-04-20 @ 21:09:29
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: fia

Tänker på er <3

2009-04-20 @ 22:16:45
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback