Lilleman duktig!

Å min lilleman är så duktig så =) Trotts denna hosta gnäller han knappt något alls! Vet ju hur jag själv är när jag är sjuk haha KATASTROF jag ska ha allting serverat å gnäller över de minsta men inte lilleman han är cool lung å tar de som det kommer! Liten sötnos då =)

Idag kanske vi får åka hem, lite permis som läkaren kallade det haha =P Vi ska isåfall få med oss en inhalatormaskin-sak hem så att Lukas får fortsätta inhalera =) Men nu har han inte inhalerat sedan klockan nio imorse då de ska lyssna på lungorna hur de låter osv!

Men vi hoppas på hemkomst å så hoppas vi att snubben med vagnen hör av sig snart! HOPPAS jag är så kär så =)

Kramar från oss!







Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

ja det måste vi verkligen göra:) lycktill på permisen. hur länge sitter rs i sig?

kram

Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Haha jaså är du kär? ;p

Jag är lite osäker på flytten än så länge så det återstår att se... Kanske blir samma stad ett tag till.

Vart bodde du nånstans?



Kram

2009-04-21 @ 19:35:12
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback