Lukas fått RS

Å min stackars lilla pojke har fått RS! Tycker så himlans synd om honom och alvedonen är heller inte populärt så skiit svårt att få i honom det Men just nu mår han bra eller hostan sitter ju i men han ligger här brevid å jollrar å ler en massa =) Men det går ju upp och ned, rätt vare är så börjar han hosta. Ibland gör det inte ont men ibland gör ju det ont då blir Lukas inte glad kan jag ju tala om! Tyckte så synd om honom igår kväll gud så ont han hade :(

Vi fick hostmedicin som inte ett ända jävla apotek verkade ha! Åkte först till Farsta där bruden verkligen inte tyckte kunna sitt jobb men efter lite sökande på vilka apotek som hade hostmedicinen så begav vi oss till Maria Torget vilket hade EN kvar!? Det är ju trotts allt en spädbarnsmedicin.. då borde man väl ändå ha massa inne på ALLA apotek?

Vi skulle även komma tillbaka ifall att han fick feber upp emot 39 eller om han inte blir bättre om ett par dagar! Just det köpte sån där örontermometer också de har specialpris nu på apoteken för 495:- Rekommenderar starkt den är superbra!

Nu ska jag försöka installera msn efter många tidigare misslyckade försök..




Kommentarer
Postat av: fia

Tror du inte jag vaknar med halsont eller?? Hahahaha



är han bättre idag?

Postat av: eleonor

stackarn! :( du får pussa på honom från mig!

2009-04-19 @ 10:52:28
Postat av: Tess trött tokig morsa

krya på lill killen



kram

2009-04-19 @ 11:09:17
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback