Lukas sjuk

Min lilla pojke har gått å blivit sjuk! Gud så han låter.. usch.. Pratade med de på BVC och eftersom att det bara är en förkyldning så kan man inte göra så mycket. Eller jag låter honom nästan sittsova å så näsdroppar. Alvedon är ej aktuellt ännu då han inte fått någon feber. Hoppas verkligen att han slipper det!


Nu har han i af äntligen somnat om efter att varit vaken i typ två timmar. Tycker så synd om honom när man ser att han tycker att det är jobbigt å så på det inte kunna somna! Nej hoppas att han är frisk snart vill ha min glada lilla spralliga pojke framme :)


Jag köpte btw den där Acer datorn efter ha sett himlans bra kritik om de. Vet ju att min vän hade en Acer förr men den var ju från 06 så jag vågade ändå ;) 08 och 09 ska vara bra har jag hört så vi får hoppas =)


Annars händer inte så mycket hära, vi får trådlösa routern i början utav nästa vecka också ska bli skönt. Men nu ska vi dock hålla oss på hemkvisten så att Lukas inte blir sämre :) är bortbjuden på frukost på stallmästargården imorgon får se om vi tar oss dit beror helt på hur Lukas mår ikväll!






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

stacakrs er:( ja e ni friska vore det kul:D

det e inte laktos han e känslig mot.. utan mjölkprotein. Jag är ju det jag oxå men har inte varit så noga med det. Hoppas han blir bättre snart för igår eftermiddag/kväll var det rekordskrik. ca 5-6 h utan avbrott.. :(



Ni får krya på er sålänge:)

Postat av: Ruby och Milo

föressten. vad va det för vagn? en såndär retrovagn? jag hade en assnygg grön i manchester men de slängde den:(

2009-04-17 @ 10:59:14
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

Hittade dej på bloglovin. Kul att läsa om en annan 19årig ensamstående mamma. Söt är din son också! jätte fin tiger dräkt. Vart är den ifrån?

2009-04-17 @ 16:26:16
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Thihi han är så söt :)

Jo tiden går väldigt fort.. Oliver blir ju 1 i juni så paniken smyger sej på en nu haha :p (han är alltså 10 månder den 27:e nu)

Jo under den första tiden är det väldigt skönt att bo hemma :D det är lyxigt!

Jag bor kvar hemma men letar aktivit efter nått eget nu, jag känner att jag vill ha min son ifred och ha ett eget liv osv :)

2009-04-17 @ 19:59:59
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

fin blogg du har



hoppas du får en trevlig kväll





kram

2009-04-17 @ 21:37:15
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback