Morgonstund har guld i mun!

Ja, jag är medveten om att det är eftermiddag ;) haha men är på solklart humör =) Var lite arg förut då min nya laptop krånglar. Inget fel på datorn säkert bara jag som inte fatta något =P Men den kan inte koppla upp sig mot de trådlösa! Så jag sitter på den stationär för tillfället å här går det ju inte undan precis haha!

Men mammas vän ska hit nu i helgen eventuellt så ska be honom kika på det istället =)

Pratade med Elham nyss också stackarn är ju sjuk! Hon ville bara höra så att Lukas inte blivit smittad, söt va? Sen hade roni å rani (Nadims småbröder) pratat om att de ville spara pengar å köpa kläder åt lilleman haha det går inte att vara mer förälskad i dem små ellerhur?

Elham hade pratat lite smått med Nadim igår också innan hon gick iväg till jobbet, så hade hon visat foton å han hade blivit starkt berörd så det var ju skönt att höra att han är mänsklig åtminstonde! Nu dröjjer det säkert inte allt för lång tid innan han träffar honom hoppas jag!

Nej kanske man ska hänga tvätten nu? Det är inte lite tvätt heller haha! Å så måste jag vika tvätt också.. dessa i-landsproblem!






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

haha härligt att han e mänsklig:D

snart ska vi baaada:D:D Vilken tid vart det nu? ja e heöförvirrad. Föräldragruppen slutar iallafall kl 2 så jag borde ju hinna:)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback