Morgonstund har guld i mun!

Vaknade av att Lukas gnydde lite så kikade jag upp å så möts man utav världens leende. Sånt får mig verkligen att smälta! Efter att vi myst en stund var det matdags vilket följdes utav lite skrik. Stackarn får så ont när han hostar men snart så är han frisk hoppas jag!


Nu ligger han å sussar igen å smaskar i sömnen haha =P Var så kul på SÖS när han åt alla barnmorskor tyckte att det var så kul att han smaska så högt, min tokiga lilla pojke! Ska bli kul sen om ett par månader när vi börjar med smakportioner å se hur han reagerar =P

Nej kanske bör man själv vila lite nu när lilleman sover..







Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh underbart när man får sig ett leende tillbaka :) Här är det bara gnäll och tårar i dag, sessan mår inte alls bra :( men det är bara att hoppas att de vänder snart! Ha en fin dag, kraam!

Postat av: malin

aaaw han är såååå söt!

Hoppas ni får en bra dag!

Kram på er!

2009-04-22 @ 11:51:12
URL: http://mgullstrand.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Ja jag kommer ha Oliver åt mitt håll tills han blir typ 3 lr nått i vagnen haha :D

Skönt att Lukas mår bättre nu :)



Usch då, jag skulle aldrig klara av att bo i stockholm :p har aldrig varit där men ändå :p ska dit på skolresa i maj lr nått typ :p

2009-04-22 @ 14:32:44
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback