Regnskydd till liggvagn!

Jag kan inte låta bli! Nu när jag upptäkt tradera.. Hittade detta superfina regnskydd från märket MEXX som jag vann för endast 68kr ;D Var endast två minuter kvar på auktionen så jag hade rena turen egentligen =P haha men fint vare =) Jag som letat så länge nu!

Klicka för att visa Megabild! Regnskydd till vagnen - MEXX

Lukas ligger å sover så sött! Han har sovit i snart en timme HELT själv. Eller jag har varit där å strykt han lite över pannan då han vaknat till lite men han är så duktig han =) Ska joina han nu tänkte jag lagom till NCIS. Ha det så underbart allihopa. Imorgon ska jag övningsköra igen ;) Mamma är dock lite skärrad sen sist fortfarande haha! Men jag är duktig, tycker jag åtminstonde!

Kramar





Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

javisst ja! dumt tänkt haha! då får vi vä ta det nästa fredag då:P haha!

ja den e lite cool:P haha litefulsnygg:D

mår ni bra?

kram

Postat av: Mikaela - ung mamma

nej amningen funka inte, har ingen mjölk alls!:P

2009-04-09 @ 15:44:26
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej gumman, Glad påsk på er! Hoppas det blir en massa godis för din del och mys :) Kramar Jenny

2009-04-09 @ 18:07:13
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback