Tankar

Jag är så himla nervös. Har satt på leveransrapport på telefonen så jag ser ifall att Nadim (Lukas pappa) får fram sms:en. Han skulle ju komma hem imorgon.. så antar att det är därför hans mobiltelefon är avstängd? Annars får jag ringa hem till honom igen. Nej usch vad jag inte tycker om detta. Nervöst vilket leder till att jag får som magkatarr och blir illamående. haha jag klarar inte av nervositet märker jag =P

På torsdag hoppas jag att det blir fint väder! Vi ska gravsätta morfar då. Känns sådär.. lite jobbigt att dra upp alla sår igen. Jobbigast är nog att se mamma så nere. Men det är samtidigt skönt för nu är det ett steg åt rätt riktning och sen är det bara mormors lägenhet som brorsan ska ta sen är allting över och man kan äntligen lägga det lite bakom sig.

Vet när vi åkte hem från Gävle förra året hur jag tänkte å de här måste jag berätta för morfar så får han sig ett gott skratt. När jag samtidigt kom på mig själv, men morfar finns ju inte längre. Han har ju faktiskt redan dött.. Då känner man sig bra hjälplös!

Men till roligare saker! I helgen ska jag och Ruddan hämta vagnen också! Söt hon är som kör mig =) Lite kämpigt annars att få hem den ;) haha!




Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ja, när allt det praktiska är avklarat så börjar den riktiga bearbetningen... och den är tuffast... tänker på er...

Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Hehe vita vagnar jaha, ja dom syns ju bra i mörkret iaf :p



Alla bor typ i stockholm ju :p

2009-04-22 @ 10:16:09
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback