Update rullar på ;)

OJ vad jag är trött! Lukas ligger redan här i rummet å sussar så sött så =) Idag har vi haft en såå mysig dag så! Vi följde först med mamma till Länna för att besöka Eko. Där hittade jag ett jättefint babygym till Lukas som han tycker massa om vilket jag verkligen tycker är suuper skönt för då har han någe att pyssla med medens jag får i mig lite käk på dagarna ;) Oftast passar jag ju på när han sover men de är inte alltid man lyckas passa in de haha

Köpte även godis till mig själv å vitamin brustabletter =D Svängde förbi både rusta och jysk också för att se fall de hade några söta byråer men icke.. får leta vidare på ikea, blocket å tradera där kan man hitta mycket kul =)


Å Imorgon ska jag försöka lägga in nya bilderna från kameran å så ska de ju beställas också! Tills dess får ni nöjja er med söta bilder från 2 veckor tillbaka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback