Jag kan inte sova

Tänker på allt möjligt angående imorgon, så himla nervo! Kommer bli så jävla känsoladdat känns det som. Och är hans nya brud där vet jag inte vad jag gör.. jag har inte världens bästa temprament. Kommer visserligen inte att bli arg då Lukas är med men åå fan jävla skit varför ska det bli sånt här tjaffs för!

Ibland önskar jag att jag hållt min käfft stängd och varit med dig under hela tiden för Lukas skull. Men samtidigt kan jag ju heller inte tänka så för jag vet ju att det faktiskt inte var mitt fel. JA jag vet att de flesta skyller ifrån sig och jag önskar att jag hade orken samt lusten att dela med mig utav allt som hänt mellan mig och Nadim men nu finns det tyvärr inte...

Hade vi brutit på grund utav kalla känslor hade allting varit så mycket enklare! Det är tur att hans mamma är där och att det är i huvudsak henne jag ska träffa. Jag har saknat henne massor. Och jag har alltid varit hennes favorit, har svårt att se att den "nya" ska ha tagit över.




Kommentarer
Postat av: jessica

gud vad spännande :) hon kommer nog känna sig som världens stoltaste farmor! och hoppas att nadim kan ta sitt ansvar och åtminstone hålla sig hemma idag för lukas skull...



ring mig när du har varit där & berätta hur allt gick. hoppas det går bra :) PUSS O KRAM! <3

Postat av: sofia

det kommer gå bra och jag tycker du är så jävla stark!

2009-04-27 @ 09:56:08
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Kathy

Vet hans nya tjej om att Lukas finns överhuvudtaget? kan ju vara så med tanke på att Nadim inte sagt till sina föräldrar om att Lukas va född!.. roligt det hade varit om hon var där och inte visste något, så kommer du med Lukas liksom :D hoppas allt går bra nu bara!



Btw, du har en jättemysig blogg och Lukas e sååå söt! :)

2009-04-27 @ 10:22:02
Postat av: Jenny

Hej gumman, hoppas det går bra i dag, tänker på dig! Kram Jenny

2009-04-27 @ 11:21:46
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Maria

Det kommer gå bra :)

2009-04-27 @ 14:13:43
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback