Bara ett till!

Massa bloggande denna natt märker jag! Egentligen är jag dundertrött men fastnade då jag betalade lite räkningar, b la lillemans nya overall. Blev ingen från pippilotta dem BARA strular hela tiden. Blir så trött! Köpte istället en ifrån P.O.P. Eller rättare sagt tradera. Men den är helt oanvänd, lappar kvar. Nypris 1195:- mitt pris 710:- (inklusive frakt). Om jag är kär? jadå! Färgen var superfin och alla dessa reflexer? LOVE IT!


Å imorgon blir det farsta :) Ska försöka få tag på ny dinapp till hans avent flaska som han faktiskt tar! Eller han dricker allt förutom välling, ersättning eller vanlig bröstmjölk. Detta kan dock bero på det minihålet som finns var av nya dinapp köpet. Hoppas på att dem har dem inne nu bara! =)





Kommentarer
Postat av: Mia

hehe skönt o slippa gå upp så mycket, hur mycket gick du upp under graviditeten då? =) Kram Mia

Postat av: Adams mamma

Jag kan närsom helst typ :)

När kan du? <3

2009-08-25 @ 23:00:05
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback