Bebis shopping =)

Sitter precis och njuter utav B&J glass! Blev det istället för godis ;) och då köpte mamma cola! Nu är det helg och OK att dricka en massa. Men snart är det måndag igen och fyra hela dagar plus en halv utan en droppe! Jag ska bannemig klara det ;)

Lukas sitter i sin babysitter å kikar på tv samt tuggar på en godis som är täkt utav plast! Alla dessa leksaker och tuggsaker jag provat med så funkar en plastad godis bäst? jaja han är allt då speciell min lilla plutt ;)

Dagen spenderades i Skärholmen centrum =) Där köpte vi mina jeans från p.o.p som jag är så stört förälskad i! Köpte dock 68 för dem var så himla långa och Lukas är ganska kort. Men tror ni han kunde ha dem i midjan? NOPE så blir till att byta till 74 ändå =) Vi köpte även en body jätte fin i ekologisk bomull. Ända skillnaden jag märker är att dem inte blir lika noppiga lika fort =)


Där har ni jeansen btw! Tokfina inte sant? Lite långa bara så 74 kommer vara toklånga!

Nu har lilleman tröttnat på tv;n!



Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Emilia

åh B&J glass vad gott, är riktigt avis på dig nu! :)



Postat av: Ida ♥ - Vi och hon.

åh vilka fina brallor!! :)

2009-08-02 @ 18:26:09
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Tuffa byxor! :)

2009-08-03 @ 08:19:53
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback