Det trodde ni aldrig va!

Hör och häpna jag, Emelie ska börja på någon form utav vi kallar det boxning! Det var nämligen så att jag och Jessica gick promenad idag så börja vi snacka om träning, som alltid! Dem som känner oss väl måste nog tycka detta är väldigt underligt då vi är himla bra på att äta, speciellt skräpmat. Men vi är också duktiga på att träna vi måste bara ha någon som pushar oss. Hur som så kom vi in på boxning eftersom att Jessipess hållt på med detta innan ett par gånger.

Så nu har jag bestämt mig. Hoppas bara att mina planer går i verket också. Sedan får jag hoppas att lilla N inte läser detta då jag lär bli total mobbad nästa gång vi ses i af! Jag retar nämligen honom för att han är årets-träningsfreak och hälsofreak ^o men men får se hur allt blir med lillemans matvanor först bara :) Sen får man se vilka dagar och tider det finns träningstillfällen på och ja det är MASSA som ska stämma in då man har bebis att ta hand om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback