Göteborg sista dagarna!

Så var vi inne på de sista dagarna. Först - lördagen bestod utav shopping så därför blidde det inte så mycket fotande. Dagen efter det - hemfärden, söndag så var vi på Universeum. Jag har banne mig sätt anacondas nu! De ni ;) Hade bara ett skyddsnät emellan mig och den. Uscha om jag ändå hade vetat de då jag gick över den? Tror ni då att jag hade satt min fot där inne då? hmm

Kul var det i af :) Såg två söta apor, papegojor, massa konstiga fiskar, hajar, maneter, stora rosa fåglar(?), krokodil ja en MASSA just enjoy =) Just det! Känsliga läsare varnas. Bilder på alla slags djur förekommer. Alltså EWA sluta kika efter "lukas på groda" eller "hajen bilden"!



Gunga är kul!


Shopping är kul! Speciellt då man shoppar till lilla mig.


Utslagen efter en låång shoppingdag. Somnar med pingvinen i munnen! <3


Mami löjlar sig =P


Olalala - Sluta göra er vackra, WHAT?


Såhär menar du?!


Nu var man bra het eller?


Kajsa och Vickan tänder till!


Jag har inte så himla stor lust att bli gammal jag ...


"Vilket semesterfoto!"


"Lukas nu ska vi låtsas att vara i en hydda på riktigt så kolla in i kameran och LE" Jo tjena fota småbarn är går väl alltid bra?


Till alla djurvänner - dem är inte instängda! Det finns ett hål ut på andra sidan berget ;)


Lukas kollar på fiskarna


Stanna, blixt blå, LE! Nåja lyckades åtminstonde fånga fyra stycken samtidigt.


Vi befann oss i en hajmun!


Lukas på en groda


Hajen! Man fick INTE fota med blixt. Nästa år blir det till att ha en systemkamera.






Två ögon tittar fram..


Någon världens största fågelspindel eller vare stod. Jag avskyr spidlar så detta är mammas verk!


En gul doris!


En hel Nemo


Läckra maneter


Fattar ni vilka läckra bilder jag hade kunnat lyckats få om jag hade haft en systemkamera? Stod väl en halvmeter ifrån denna sötsak!




Ja jag är mäkta stolt!


Så råka jag ta med blixt.. men dem var typ 5-7 meter ifrån oss så tror dock inte de tog skada!


En sån här skönhet ska jag köpa då jag får min egna lya! Den ska få bo i mitt vardagsrum =) (barndomsdröm)







Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

vad mysigt ni verkar ha haft det =)

ja tiden går och går utan att man märker av det, man bara vet att plutten blir större och större.

Nu förstod jag inte vad du menade med 29,5....;)

kram

Postat av: ruby och milo

japp! då jävlar blir det skvaller haha:D

kram

2009-08-22 @ 11:07:45
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Mia

Igår så gjorde vi inte alls mycket, men idag ska vi på kräftskiva. Så det ska bli gottgott! Tog ni reda på att det var en pojke när du var gravid?



kramar

2009-08-22 @ 15:30:33
URL: http://UngMammaMia.blogg.se.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback