Hur lång tid ska allt ta?

På tal om pappor så börjar jag att ge upp ALLA mina bra tankar om Nadim nu. Finns fan inte ord för hur förbannad han gjorde mig i onsdags. Alltså han vill ta faderskapstest nu?!?!!? Först då jag hörde det för någon månad sedan kände jag mig bara mer sårad än typ nånsin för då visar det hur lite tillit han hade för mig både under och efter förhållandet samt vad han tar mig för person. Kändes förjävligt, jag vill inte att någon person alls ska tänka sånna tankar om mig! Men hur som helst så skulle vi ta detta test i onsdags men såklart - "mycket på jobbet" jo tjena har jag aldrig hört förr. Så jag boka om tiden och skrev samtidigt att jag kände mig sårad p.g.a detta varpå han skriver ja tänk er det VÄRSTA och dubbla det.

Det är tydligen han som har fått gå igenom saker och HAN som blivit sårad. Ibland önskar jag fan att killar kunde bli gravida också så dem får känna av hur det är att gå igenom en hel graviditet och SJÄLV dessutom! Nej skämmas ska han fan. Usch så arg jag blev.

Men efter ett par timmar då jag lugnat mig rejält skrev jag även "Skitsamma vi kan diskutera och bråka om allt hur länge som helst. Jag vill gå till resursenheten och prata samt planera umgänge för dig och Lukas, ställer du upp på det?". Har än inte fått något svar men blir heller inte förvånad. Jessica är ju hemma.





Kommentarer
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: tack så mkt :) är i v.24 nu så har drygt 4 månader kvar men ja, tiden går verkligen jätte fort :)

Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: ja det kan jag förstå, längtar som en tok själv efter min lillkille! vi är inte tillsammans nåmer & har inte kontakt heller för den delen :)

2009-08-20 @ 23:00:00
URL: http://emach.devote.se
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: ja jag har kollat könet, så det är en liten pojke :) nej jag har verkligen inte kunnat hålla fingrarna i styr så jag har faktiskt köpt det mesta redan, har bara småsaker kvar mer eller mindre :)



alltså jag har sagt att jag inte vill eller har något behov av att ha kontakt med honom, är mkt därför vi inte hörs. han kommer självklart ha umgängesrätt med barnet men jag kommer begära ensam vårdnad för han är verkligen inte kapabell till att ta hand om ett barn.

2009-08-20 @ 23:16:58
URL: http://emach.devote.se
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

Fy va trist! Tycker du ska skita i honom och låta han komma till dig när han känner att han vill umgås med sin son. Det känns ju som om han inte bryr sig för fem öre. Men vem vet, han kanske gör det senare i livet. Man kan ju alltid hoppas! Lägg all din energi på Lucas så kommer han må gött ändå, utan en pappa som är närvarande. Jag är säker på att han kommer inse vad han missat. Det kanske krävs att han skaffar barn med någon genom ren vilja så att han förstå hur stort det är eller så kommer det bara.. Hoppas det löser sig tills lut iaf! Antar att han inte läser din blogg?

2009-08-21 @ 01:09:07
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

oj oj vad han växer den lille. tiden går så fort nu. Liam blir 5 månader idag, helt sjukt.

kramar

2009-08-21 @ 08:28:16
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: ruby och milo

dumma dumma dummma nadim!

2009-08-21 @ 09:18:46
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Mia

Oh ja tiden flyger förbi =) Då är han född i januari-februari? =) Vår dotter har blåa ögon, min sambo har bruna & jag grön-bruna. Han har sagt det att får hon blåa ögon vill han göra faderskaps test. Men det är ju bara tramsigt. Jobbigt när dom vill göra sånt, det är ju ett bevis på att dom inte litar på en så mycket :S

Vad gör ni annars idag?



kramar Mia

2009-08-21 @ 11:17:30
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Becca

jag älskar ikea, jag följer lätt med whenever du ska åka :) hur i helvete får du skulder på 20 000 ? :O :O nästan imponerande :P

2009-08-21 @ 11:29:40
URL: http://apitutde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stört, man ser ju hur lika Lukas o Nadims familj är!!

2009-08-21 @ 21:30:48
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Ärligt talat, han är en idiot. Precis som de flesta andra män !

2009-08-22 @ 15:39:58
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback