Min son, min kärlek, mitt allt.

Här hemma rullar allting på fin fint =) Lukas sitter nästan själv nu. Man måste vara beredd på sidorna då han lägger/slänger sig åt sidan rätt vare är och efter någon minut så är det tråkigt att sitta också. Men det är helt sjukt hur de utvecklas för varje dag som går.

Och riktigt mammig är han nu också! Han började tillochmed gnälla då min mamma höll i honom och jag gick ut ur rummet vilket han aldrig gjort förr. Ni kan ju jämföra tilliten lukas har till min mamma lite med till en riktig pappa då hon träffar honom lika mycket som en pappa minst "ska" träffa sitt barn. Eller minst brukar åtminstonde.

Har även uppdaterat "lukas växer", kika in där vettja :)


Lukas 6 mån och 5 dagar. Idag är min plutt 6 mån och två veckor!






Kommentarer
Postat av: Maria

det låter fortfarande fett konstigt när du säger/skriver "min son" har fortfarande, efter 6 månder :O inte vant mig att du är mamma och har en son . :O aja det kommer väl snart :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback