Grejt veckostart!

Sitter i sängen med min älskade lap! Har fått låna fias mobila bredband också som hon btw nog saknar(?) Lukas ligger och rullar lite i sängen och har sig.. barn och deras sovställningar? Intressanta är dem ska ni veta! Här ligger vi inte på längden alltså med fötterna neråt nej dem är uppe vid kudden å så huvudet straxt nedanför.. ja så man får själv knappt plats! Men det är mys förstå då han ska sova i sin säng? JAG lär ju ligga vaken haha!

På tal om liten så vakna han nyss käka lite men de verka inte räcka så gick upp för att göra ersättning men som vanligt total rata han den! Så nu ligger han å snackar här brevid och det verkar inte som att han har några alls planer på att sova!

Någon annan vars bebis också sover jätte oroligt? Detta är ju inte alls likt honom!

Idag har vi i af köpt ny vagn :) eller en begagnad ny vagn haha! Var en teutonia spirit och jag är super nöjd! Lukas har inte fått testa den än då jag tvättade den direkt då vi kom hem. Men imorgon blir det både iväg till BM och hemköp med nya vagnen!

Lukas fick också som ni ser här nedan äta keso själv.. ja det slutade i keso överallt! haha men söt är han =)



Men nu efter en timmes vi kan väl kalla de amning? Känner mig lagom tömd ska ni veta! Måste fråga BVC vad jag ska göra detta funkar ju inte .. Han måste ju få i sig något! Och detta är inte heller ovanligt.. så något bättre knep än att tvångsmata borde finnas!

Nu är det sängen för min del också, Law and order börjar snart också =) Perfa tajming!

Kramar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer och Lukas

Vet inte hans brud om att han har ett barn?!?!? Herregud! Hur har han lyckats hålla det hemligt? Är det hans nya brud som gjort att han ändrats? Om hans kompisar också klagar?



Min lilla Lukas sover också oroligt just nu men dom säger att det beror på att dom har sån separationsångest från mamma när dom är runt 7-9 månader så det kommer gå över :) Och det där med ersättningen, vi ger Lukas välling på kvällen nu för att han somnar bättre än om jag ammar. Men i början hatade han det så vi övade vi gav lite vraje kväll bara och till sist så fick han smak för det. Det tog väl ca en vecka och nu älskar han det. Han vill inte vara utan sin välling, ibalnd ska han till och med ha under dagen :)

Så¨tålamod och övning bara så ska du se att han nog vill ha :D



Va söt han är när han äter keso föresten :D



Kramar

Postat av: Jossan Au Pair i USA

Nemen kan själv!

Älskar dom här bilderna man vill ju bara gosa sönder honom! :D



Puss o kram / Tant Jossan

2009-09-02 @ 04:51:53
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback