En fartfylld natt och lugn söndag

Lukas ska inte kräla eller krypa nej han ska sitt-krypa. Fråga mig inte varför för han vet själv att kräla går MASSA fortare men men dessa små liven får väl för sig alla möjliga knasigheter ;)

Kom hem runt 20 över 6 och då vakna minsann liten också så vi satte oss å lekte en stund tills han ville lägga sig ned. Och lyssna nu gott folk, han låg och bara tittade och mös i kanske en kvart? Aldrig hänt förut! Men söt var han allt =)

Får se vad resten utav dagen bjuder på kanske ska träffa en gammal vän som man inte sätt för flera flera flera år! Ska bli trevligt =) Måste hitta numret till hon med lägenheten också då jag dumt nog inte sparat mobilnumret? Å deras hemtelefon lär väl knappast fungera redan nu? I den lägenheten dem bor nu kan man heller inte bara knalla förbi och plinga på utan du måste ha portnyckel (bricka) eller ringa till någon som bor dära för att ens komma in i porten...

Smarta? Nja kan jag verkligen inte påstå! Förstå då jag och N var tillsammans och jag kom från jobbet mitt i natten å han hade deckat? Knasigt!

Nu vill nog lilleman leka, han är TRÖTT sov då unge tänker jag men inte han minsann =P

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback