En studerande Melle!

Gaah blir tokig visst är det KUL men min hjärna går på riktigt högvarv just nu. Måste inte med åtminstonde en uppgift ikväll, fast den är i ofs lätt men den andra suger apa. Det är självklart en uppsatts om företags orginisation, låter det kul? Har inte ens börjat läsa men det ska väl gå det också! Imorgon är det prov ska bli så skönt då de är över. Företagsekonomi A tar jag tag i efter jul. Hade sex månader på mig att läsa upp de betyget. Det blev en massa missförstånd med läraren därför jag hoppade över den tills jag fått tag på en annan kotte på skolan istället =)

Hur som nog om skola! Iförrgår kväll så tyckte Lukas att det var dags att ställa sig upp. Han såg helt paff ut, släppte, såg ännu paffare ut och sen ramla han. Sen dess försöker han hela tiden eller försökt har han väl gjort innan också. Men han kommer upp på knä sen ger han upp. Min lilla plutt!

Tanden är inte heller helt uppe, men nästan. Men det gör väl fortfarande lite ont skulle jag tro då allt gnäll inte helt är borta :) Stackarn! Men vi får hoppas på att den växer snabbt så han slipper ha ont eller klia eller var det nu gör. Bitas ska han i af HELA tiden. Innan gjorde han också det men då gjorde det inte ont så nu har vi lite fajter här hemma. Fötter är en stor favorit - jag är kicklig kan jag tala om haha! Men de går de också =D

Han har börjat öhm.. ja ni va ska man kalla det? Han sätter sig upp och tar sig fram sittandes. En annorlunda krypning? Kul ser det ut i af!

Nej tillbaka till pluggandet 4 kapitel kvar att öva på sen är jag fit for fight! =D






Kommentarer
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Sv: Han misshandlade en tjej grovit innan han kom med i idol och nu har dom skjutit upp rättegången pga hans medvekan i idol. Så den skulle dra igång så fort idol var slut. Så vi får väl se om det står nått i media snart.. Ja ibland vore det bara bäst om man bara skulle lyssna på musiken, att artisten skulle vara anonym för det är såå ofta man blir så besviken :/

Jo vår helg har varit riktigt bra, er då?



Ååh va kul att han börjat stäaa sig upp :D Snart har du fart på där hemma då ;) Aaaah är din Lukas också en fotbitar. Usch det gör så ont när dom hugger tänderna i en :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback